14-dec-2010 <3

Hej och hå !
Ennu en dag som har gått förbi och jag ligger i min säng och hade tänkt att plugga men nej har glömt böckerna i skolan "/ surt...! A jag va sjuk igår och har inte mått bra idag heller. Idag vaknade jag halv 8 för att fixa mig sen dra iväg med mamma och syster till Norge till min älskade syster Cecilie. Vi har haft skit kul tsm idag och vi alla behövde att ha ledigt och bara vara tsm. När vi kom fram så satt vi bara och prata om allt och inget och skratta sen så fick jag en liten present av Cecilie kommer bild nedanför. Sen så åkte vi till Krödern (Nordefjell) va ju där lilla jag växte upp och jag kommer inte ihåg så mycket men fy va massa folk man kände igen. Det va skit kul att se huset och resturangen/hotellet vi en gång ägde... men men. Vi kolla också på min mormor's grav och morfar's grav och mamma's bror's grav. Det va sorligt men det kände också bra att få vara där och lägga en fin krans. :)
Vi käkade middag sen när vi kom hem till syrran och sen spelade weii. haha"! fy fan va vi såg cp ut iaf mamma men hon va jävligt duktig på det. Sen såg vi på tv'n "jul i blåfjell" så bra :D Sen va det att rasta grisen och säga hejdå till våran kära syster som vi saknar så. <3 :D 
får la se om jag andvänder som någon gång :D
Puss GodNatt"! :D

Kommentarer
Postat av: Corneliusedel

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-16 @ 19:47:55
URL: http://corneliusedel.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0