22-dec-2010"<3

JUL LOV"! :D
Idag e det 22 december det e snart julafton (Y)
All go mat och alla presenter, hela familjen samlad :) mys"!
Idag va jag på skolan och sen så va det fika på stan med folk sen åkte jag till Nordby med folk, skit kul !!
Min älskling fick sin present igår och han GILLA den (Y) :D
Jag hatar att ge present är så rädd för att dom inte ska gilla dom, hihi :P
Nu väntar jag på älsklingen han ska sova hos mig inatt.
Jag kollade lite på internet och så hitta jag detta. Funderar på om jag ska köpa det efter jul ??
Allt är från www.Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Agnes

Finns de svarta längst upp? :o Har letat efter dom, men har inte hittat dom någonstans.

2010-12-22 @ 20:24:07
URL: http://agnesjosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0