haha"! xD

Sean Banan - Gott Nytt Jul

--------------------------------------------------------------------------------
Skolan idag (Y) ganska soft hade bara 1timme från kl.13:00-14:00. sen slutade jag. Efter skolan så dansade jag med Beatrice sen gick jag till konsum för att möta syster för vi skulle handla mat. Köpte lite grejer på stan också. (Y) Sen tränade vi och efter träningen så köpte vi GODIS och hyrde 2st filmer, sen när vi kom hem lagade vi kyckling ris och curry + salad (Y) mumms"! Så k-e har varit en duktig liten tjej idag. I'morgon blir det att dra sig upp från sängen kl.06:30 för att laga frukost duscha fixa mig plugga lite sen gå till skolan kl.08:00. Det låter ganska jobbigt men jag måste ju. Har prov i'morn (Turism) och jag fattar inget av det så ska fråga någon i klassen på rasten om någon kan hjälpa mig med det. I'morn är det ju Fredag och det e gott för det e Helg !! men ska ju vara med på öppethus på Lördag -.-' inte så kul men är man duktig så e man ju det, "/
Lite bilder...!
Silvernagel - 25kr
Facemask - 15kr
Kuddar som skrubbar ansiktet - 22kr
--------------------------------------------------------------------------------
Men nu ska lilla k-e krypa ner i sängen och sova"!
Puss GodNatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0