Onsdag

ja tänkte blogga lite nu när jag är klar med mitt arbete i engelskan (Y)
Har skrivit 2sidor på datan med mina egna händer om en film :O :D Är man bra så är man ju.
Slutar skolan kl 2 idag för har ingen matte för min matte lärare är cp säger vi. MEn det är gott att sluta tidigt iaf. efter skolan ska jag möta mamma hemma hos mig för att få pengar och sen köpa present till min älskling som fyller år i'morn och grejer till dansuppvisningen.
Så detta ska jag köpa.
*Snus
*Ögonfransar
*Glitter till hela min kropp = Glitter spray (Ska dansa med massa glitter på mig)
*Present till älsklingen
*Lite goddis som jag kan ha när jag inte dansar.
Efter jag har köpt allt detta ska jag dra tbx till skolan för att dansa kl 4. Så har mycket att göra på 2timmar.
Jag längtar så mycket efter denna uppvissningen både torsdag och fredag :D
Skoj Skoj"!!!
Så massa bilder kommer att komma efter detta för det blir alltid massa bilder tagna.
Så önska mig och alla andra 200 dansare som ska va med. för vi kommer att behöva det.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag saknar så jävla mycket nu när jag tänker efter... här är lite bilder.
Minnen
Från dansen för ett halv år sen



Balen

Fjällen


sommar


puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0