"/

Att allt kan vara så bra men plötsligt bli dåligt jag fattar inte hur allt kunde hända så snabbt.
Du va mitt allt och jag älskade dig, nu käns det som om det aldrig kommer att bli vi igen.
Kommer aldrig att släppa oss och det vi hade, allt det dåliga och det bra. Allt va så konstigt i slutet jag fatta att du inte ville ha det så här. Men fattar bara varför du inte sa det direkt?? Jag tänker på dig helatiden men provar att ha kul och släppa dig. Men du e så sjukt underbar <3 Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ändå hur mycket du har sårat mig... Trode det skulle vara vi föralltid men så blev det inte "/ Jag är kär i kärleken det vet jag men just nu känner jag inget verkligen inget... Det är helt tomt utan dig. Men som alla säger livet går vidare fast det har slutat käns det som.

One day she will tell you that she has had enough.
Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well, I'll tell you my friend, one day this world's going to end.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Iaf nu har festen slutat och lilla ke ska sova nu,
Har haft sjukt kul ikväll jag behövdet det verkligen.
Ni är riktiga kompisar ni :)
I'morgon blir det att träna (Y)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0