:'(

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Men har haft så mycket att göra.
Lördag drack jag och blev slagen av en omogen liten skit.
Söndag så var jag bakis. Och idag gjorde min kille slut med mig för att han inte hade några kännslor kvar.
Så mit liv suger neger böll just nu....!
Jag ska lägga allt bakom mig fast kommer aldrig glömma dom 8månaderna och 3veckorna med dig för jag älskar dig fortfarande. Och du har fått mig att leva mitt liv. Du var mitt allt Daniel Johannes Brix Elvelund.<3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I'morn så blir det Halden och att vara med Beatrice :D

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0