F*** yeah "!

Hej alla (Y)
Idag va det skolan som vanligt, har äntligen fått manuset till dom tre musketörerna.
Längtar till's jag får se hur dansen blir,
Efter skolan så gick jag hem 30min härligt :)
Mamma kom hem hon hade varit i Halden och köpt GOD nörsk mad"!
Så nu e kylskåpet fullt (Y)
Efter hon lämna maten så drog jag syran och mamma upp till mamma och käka middag.
Mysigt som fan"!
Sen efter det så drog jag mig hem. Daniel kom och vi båda va så trötta så vi somna i sängen "/
Kanske inte så kul men va så jävla trött.
Nu e jag pigg som fan så har bestämt mig att jag ska kasta på en facemask och dra på mig mjukiskläder.
Fick reda på att min klass kompis blogga idag (Y) titta på hennes blogg här: http://natalielinea.blogg.se/
Puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0