Kärlek'Kärlek'Kärlek...!

Att allt kan hända så snabbt, det är nästan som om jag är blind.
Vet att vi har haft det svårt, fram och tbx hela tiden.
Men vi har också haft det jävligt kul"!
Alla stunder vi haft kommer jag aldrig att glömma, det var verkligen vi och ingen annan.
Du har fått mig till den lyckligaste tjejen på jorden.
Har aldrig haft det så bra i mitt liv, men så kom du och allt blev så jävla bra...
Du har fått mig att skratta, du har fått mig att tro på mig själv,
Du är så underbar, att jag förlora dig är nog mitt största misstag.
Men en sak vet jag och det är att livet går vidare.
Älskar dig fortfarande kommer inte att glömma dig direkt.
Daniel Johannes Brix Elvelund <3
Kommer aldrig att glömma det vi haft eller det vi gjort tsm.
Älskar dig då nu och föralltid.
27'mars'2010-10'nov'2010 <3
Du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni gjort slut ? :(

2010-11-13 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0