Måndag.

A va på skolan idag då, sov 1timme inatt :/ 
Tänkte på allt verkligen...!
Orkade inte med Svenskan första timmen för va så himmla trött,
va på matten och jag fattar vad jag jobbar med (Y)
Engelskan så kunde jag inte tänka eller jobba, Jag blev yr och va nära på att spy och viste inte vart jag skulle ta vägen. Jag måste börja med att käka FRUKOST/LUNCH/MIDDAG/KVÄLSMAT...
aja då vet ni det. 
Mamma hämta mig efter Engelskan så körde hon hem mig så jag fick käka sen drog jag hon och monica upp till Nordby och handla julklappar och grejer :)
Detta köpte jag idag (Y)
Deo - 30kr
Lipsyl - 28kr
Smink servetter - 20kr
Bobby's - 30kr
Brun utan sol - 60kr
2st T-shirts - 100 kr
Tandkräm billig och bra - 50kr
---------------------------------
Men nu ska jag dra och träna snart (Y)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0