nuet.

Jag är deppig helatiden och jag vill inte vara det längre, det är så jobbigt. 
Men det är ju inte lätt heller. Jag har iaf börjat att käka igen. 
Så jag har bestämt att jag ska käka en stor frukost i'morn.
Har prov i'mor och läxa -.-' Men det går säkert bra får man ju hoppas.
Har gjort om mitt rum, och det kommer att komme massa nytt för det är jag värd "!
PS: jag stör mig väldigt mycket på person just nu och hon fattar det inte ens...!
Det är hennes liv men hon borde kanske inte lägga sig in i mitt liv för hon vet inte ett skit om mig eller hur jag är. Fattar bara varför inte folk i denna fitt staden kan komma face to face med mig och fråga mig eller säga det till mig -.-'
uff blir så jävla sur och ledsen ju.
Men men orkar inte att bry mig längre folk får tro vad dom vill om mig, jag vet ju själv sanningen.
Jag skrattar idag kanske ångra mig sen,
Jag leva i nuet inte ångra mig sen.
så jag lever idag dag idag"!
Så jag skrattar idag :D
--------------------------------------------------------------------------------------------
Men nu kryper jag ner i sängen för att sova"!
Godnatt :)
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0