"Onsdag"

Ja idag är det Onsdag och jag har varit på skolan och läxan och provet gick bra, Efter skolan så käka jag middag med mamma och syster. Sen var jag med frida och natta KUL KUL"! Synd att jag va tvungen att möte em brud som inte kunde säga sanningen till mig :/ men orkar inte at bråka...
Jag ser livet på den posetiva siden nu jag legger det negativa bakom mig och fortsätter att kämpa tills jag är på topp"! för jag lever livet, iaf sen så träffade jag en och vi hade det mysigt som fan sen tränade vi sen drog vi hem till mig och såg film <3 Gud att allt kan var nere sen plötsligt bara lyfta och man blir superglad. :D
Men men vet inte riktigt vad jag ska gör men tror det kommer att lösa sig <3
Men nu ska jag sova (Y) så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0