Tisdag

Hello"!
I'dag har jag inte gjort så mycket, förutom skolan.
Började dagen med en go dusch och fix mig på 20min sen till skolan på 20min (Y)
Hade dans första timmen, sen Matte. på matten fick jag reda på mitt prov och jag fick G.
Efter matten hade jag Svenska, och jag och frida hade missat massa lektioner så vi skulle sitta i ett rum och se på en film. Men så funka den inte :O Vi fick hjälp av 4st lärare men ingen fick igång den. Uff"! -.-'
Sen hade jag Engelska i 30min och då såg vi på film.
Sen gympa men a den orkade jag inte med. Så jag drog mej hem.
jag somna på soffan efter skolan i 1-2timmar, va så jävla trött.
Sen så plugga jag lite sen laga mig mat (Y)
Och jag har säkert druckit 10koppar med teé idag :o
Börjar bli sjuk känner jag "/ inte kul asså.
Jag är taggad tills i'morgon. 
Ska träna med madde efter skolan och plugga som  fan (Y) det gillar vi"! <3
K-e är en duktig flicka"! <3
---------------------------------------------------------------------------------
Ska nog sova hos älsklingen inatt får se hur det blir om jag orkar att gå eller inte :P<3
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju navelpiercing , kan du sporta och så?

jag undrar också om du kan skriva ett inlägg om navelpiercing .

för jag funderar på att ta , redan nästa vecka typ.

och jag spelar fotboll och dans , ska till gothia nästa sommar (2011) och undrar om man kan ha navelpiercing om man spelar ? tacksamt för svar !

2010-11-30 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0