tjohoo"!

Det snöar ute ! Eller a man kan säga att det är snöstorm ute.
I'dag har jag varit på skolan men åkte hem för att jag är sjuk och grejer.
Sitter och käkar chips, det är så gott :P
Ska snart laga lite mat, men vet inte vad jag ska laga men hittar säkert något :)
Ikväll ska jag vara med mamma och syster ska käka våfflor, mums"!
Desperate husewifes ikväll, det får man ju inte missa.
Jag hatar att va sjuk"! Det är så jobbigt.
Man har ont i hela kroppen och det käns som om hela världen ska gå under,
inte så kul att ligga i en säng hela dagen och tömma näsan för snor och
man orkar inte ens att gå till köket för att laga sig mat... Det e jobbigt"!
Men hoppas jag blir frisk snart (Y)
Jag har ny design också :)
Tack till denna tjejen: http://kkristiinaalma.blogg.se/
Tack kristina jag hade nog aldrig kunnat göra det så bra :)

Just nu lyssnar jag på:
Far East Movement - Like A G6 ft. The Cataracs, Dev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0