åhh"!

Har pluggat som fan i'dag på 4 prov som jag ska ha denna veckan...!
2 i'morn Svenska Och Näthandel -.-' Börjar fatta, hoppas bara att jag klarar det.
Fredag har jag också 2 prov. ett i försäljning och service och ett i turism (Y)
Hoppas Hoppas "! att jag klarar detta :D

Sitter hemma hos älsklingen och ser på NCIS (Y)
Han sitter och pluggar. Men det e ju bra ändå. Första gången jag ser han plugga och vi har varit i hop i 7månader och 2-3 veckor. (Y)

I'morgon blir det nordby med Mamma och syrran (Monica) och beccis och Beatrice :D
Halloween till helgen också det ska bli skit kul"!
Blir att festa och kasta på sig en outfit. vet inte riktigt vad jag ska vara"?
Så Frågan är... Vad ska jag ha på mig på Halloween?

Ses i'morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0