lite info..."!

Hej på er ni ska bara veta hur jobbig denna dagen har varit.
Var på skolan från 09:40-15:40 sen hämta mamma mig på skolan så åkte vi till Nordby va där uppe till halv 6, hitta en skit snygg klänning :)
Efter det så åkte vi till konsum och köpte chips och cola sen till pizzerian och köpte 4 pizzor, sen hyrde vi en sjukt bar film (The blind side) på tobaksvalvet. ni måste se den ni kommer älska den, blev helt tårögd ju.
Nu sitter jag och ser på Grace och dricker cola. men skulle dödt för en snus just nu. Det är så jobbigt att se monica och beccis röka. vill ha men NEJ har slutat och har varit rök fri i 2månader kan det bli bättre?
Efter Grace så måste jag städa mitt rum,diska och så klart min hobby PLUGGA -.-' UFF"!
Kungarna av tylösand är i'dag med det sista programet :( Det får man ju inte missa :)

Gina 249 kr

Bästa filmen på länge (Y)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0