Lite om mig

Namn - Karen - Elise. W (K-E)
Ålder - 16år
Bor - i Strömstad
Vart kommer du ifrån - Jag kommer ifrån Norge
Dina mål med livet - Tar det som det kommer
Din uppväxt - Inget jag vill prata om. Men har ett bra liv
Varför började du blogga - Jo varför inte
Går du i skolan - Ja det gör jag (strömstad gymnasium)
Vad gillar du - Jag gillar att vara med kompisar och ha kul
Vad gillar du inte - Jag gillar inte folk som pratar skit när dom inte känner än
Går du i någon sport - Jag har gått i dans, men va tyvär tvungen att sluta med det i år :(
Tränar du på fritiden - Ja det gör jag så ofta jag kan
Hur ser en Söndag ut för dig - Bara ta det lungt hemma, dega framför tv'n :)
Har du kille - Nej tog tyvär slut för inte så länge sen
Hur är du som person - Jag är en hoppande dvärg som lever varje dag som det vore den sista
Har du något husdjur - Nja min syster har en miniGris (Princess)
Favorit mat - Där måste jag säga Taco's det är det bästa jag vet !
Någon mat du hatar - Nej inte vad jag kommer på men jag hatar SVAMP !
Dricker du ofta - Jag har druckit massor denna sommaren men ska hålla mig lugn nu framöver
Sommar/ vinter - Får säga båda, Älskar dom varma sommar'dagarna men också dom kalla mysiga vinter'dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0