Dåligt !

Hej börjar med att säga att jag fick ett e'mail  av Mr.Deal om att jag vunnit
Men så går jag in och kollar på www.stayhard.se
och ska köpa men så funkar inte den koden jag fick.
Så detta är då bara bluff :O
Jag svarade iallafall på e'mailet och sa att detta va dåligt.
-----------------------------------------------------------
Jag är fortfarande sjuk, ligger i min säng och gör ingenting..
I'morgon om jag fortfarande e sjuk så ska jag och mamma
åka till Halden, blir bara att sitta i en bil och va snäll mot min
mamma, men vad ska jag annars göra, groo fast i denna säng?
Ne skulle inte tro det. Nu ska iallafall lilla jag ta ett varmt bad
sen dricka massa teé så jag blir varm och hoppas på att jag blir frisk.
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0