Hold My Hand !!

Hej bloggen ! :)
Nu har lilla k-e hamnat i sin goda säng igen efter en dag på vägen.
Så här såg min dag ut:
Vaknade kl 08:00 sen fixa jag mig och käkade frukost.
Sen så körde jag och mamma älsklingen till skolan och vi drog
oss mot Halden. Sen var det massa köp där, sen drog vi oss hem.
Då hamna jag i sängen och prova att sova, jag va slut efter den turen
men nej jag fick inte sova. :( va då en Gris som gjordet typ allt för att
vi skulle gosa med hon. Allt jag ville va att kasta mig i sängen för att
sova, men nej jag börja att städa rummet för det såg ut som a jag
vet inte vad hade vart här. Sen så ringde jag mamma och fråga om när
hon skulle komma ner till lägenheten för att laga mat till mig, då säger
hon så här: Jag vet inte funderar på om jag ska dra upp till Nordby?
;O så jag va då på för jag ville ha kina mat. Men om ni känner mig
så slösa jag pengar igen !!
Detta va det jag köpte på Nordby.
Bh 129kr H&M
Trosor 79,50kr H&M
linne svart 69,50kr H&M
linne ljus brunt 69,50kr H&M
Vit/silvrig ögonskugga 19,50 H&M
Volum powder 49,50kr H&M

Body spets svart 199kr BikBok
Gosiga grå byxor 299kr BikBok
USA linne 149kr BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0