Smile :D

GodMorgon eller ska jag säga GodDag ??
Vaknade 07:30 idag då älsklingen skulle vakna men vi låg kvar
i sängen till 8 sen va det pussHejdå till älskling som skulle till
skolan. Jag är sjuk men börjar att bli bättre som tur är.
Efter älsklingen åkte så prova jag att sova men klara det inte :(
så då va det upp och hoppa laga frukost och fixa sig, Sen va det
att dra till Trollhettan med mami. Kom nyss hem och nu vet
jag inte vad jag ska göra. Kansek Nordby eller Bio ? =)
får se vad för bus det blir =)
Detta köpte jag idag:
Jag vet jag köper nya grejer hela tiden :P haha!!
Det va rea på allt
Båda linnen 29kr st Cubus
Blommor i håret 14kr Cubus
Rouge 44kr Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0