Trött !!

Nu e jag så trött !
vaknade kl 07:00 får att duscha, fixa mig, käka osv...
sen så börja jag skolan kl 10:00 :O
varför sov jag inte??
jaja iaf så kom jag till skolan och då va inte min lärare där.
han kom efter 30min, sen så va det Lunch sen Svenska och
där fick vi sluta tidigare. Efter skolan så drog jag mig hemåt
så käkade jag middag med mami och syster. Sen va det
Gymmet för mig och syster, fy fan känner det i hela kroppen.
Så nu ska jag börja att köra hårt med träningen :)
Drog hem och duscha och fixa mig för att fra hem till älsklingen
sen så blev kl 19:30 då hämta mami mig och sen när jag kom
hem så slappa jag framför Tv'n det va TopModel 2ggr i dag ;)
Nu ligger jag iaf i min underbara säng och bara väntar på att
jag ska somna för att så vakna imorgon och allt börjar om igen.
Upp kl 07:00 i'morgon för ska tvätta massor av kläder (Y)
inte så kul, men måste ju ha tvättade kläder.
Puss God natt så höres vi imorgon ! <3
Ps: älskar mitt nya hår + nya färg :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0