:D

Hello !! <3
idag har jag inte gjort så mycket för er som undrar.
Jag har kollat på mobiler och får se vilken det blir. Jag har käkat hur mycket mat som hälst idag !! Men jag älskar ju mat så det gör ju inget :)
Jag har fått min syster att beställa löshår till mig (Y)
Så nu ska den svarthåriga K-E bli en mörhbrun med ljusa slingor. hihi !! låter ganska nice ändå.
Har beställt från denna sidan: http://www.rapunzelofsweden.se/
Jag hade ju löshår i sommras "mikroringar" och dom va ganska bra så ska nu limma i löshår.
Och ska köpa detta:

I Mitt STARTPAKET FINNS:

1 ST FUSIONTÅNG / VÄRMETÅNG

1 ST INSTRUKTIONS DVD (hur du fäster löshår)

2 ST SKYDDSPLATTOR

4 ST HÅRKLÄMMOR

1 ST BORTTAGNINGS TÅNG

2 ST FINGERSKYDD

1 ST LÅNG SKYDDSPLATTA

1 ST PINNKAM

Längd: 50-60cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0