Firework !

Var uppe på Nordby med älsklingen och bror och hans flickvän :D
Köpte lite saker som vanligt.
Sminkväska 25kr
Dove 48kr
Borste 39.90kr H&M
Max factor foundation 160kr H&M
Loreal mascara 169kr H&M
Dagkräm Garnier 40kr
Hello kitty sockor 99kr
BH röd 149kr H&M
Trosor röda 79,50kr H&M
String röda 59,50kr H&M
Ny Mobil nu och jag älskar den !!
Sony Ericsson Xperia X8 2344kr på Elgiganten med 6mån försäkring (Y)
Jag måste ha försäkring för jag är så jävla klantig hela tiden x)
----------------------------------------------------------------------
Köpte ju present till älsklinge ochså för han fyller år i'morgon, kan inte
visa den för vet att han är inne på min blogg och kollar ibland :D
Hihi <3

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

Vilka härliga grejer du har köpt! Underkläderna var ju riktigt snygga;D



Ha en skön helg!<3

2011-01-28 @ 22:15:25
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0