Frågor & svar ?!

jag vet jag är dålig på att svara på era kommentarer, så vrf inte börja med det nu :)
Tycker det är jätte kul att ni läser min blogg och fråga mig olika saker :)
Tack alla läsare<3
Kan du börja videoblogga??
svar: nej, det är nog inte min grej ;)

Kan du visa vad du fick i julklapp?
Svar: jag orkar inte att ta bilder men jag kan ju alltid skriva vad jag fick:D
-Massa tjej grejer från hår till tå. parfym, massa goa krämer till kroppen, schampo och balsam.
-Kläder troser, halsduk.
-smycken. Fick ett jätte fint silver halsband av älsklingen med ett silver hjärta på :) En ring av mamma. och av älsklingen sin mamma fick jag en klacksko till mitt silver armband. örhängen.
-Pengar (Y) som jag slösade på julrean.
-får en plattång av min syster när jag träffar hon :)


Va med och tävla på Hildas blogg. Som jag gör :D Vem vet du kanske blir veckans blogg,:) http://hilddaas.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment
Dans <3
Jag får mitt studiebidrag i veckan eller nästa så ja jag ska fortsätta :D
Jag älskar ju att dansa speciellt med alla härliga dansare jag har i min grupp ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0