Torsdag ! =)

Hej på er !
Jag åkte aldrig till skolan idag :( mådde inte bra, så missa mitt prov men får ta det i'morgon.
Jag vaknade 07:00 idag så börja jag att laga bacon och äggröra till mig och älsklingen så vakna han 07:30 och så käkade vi den goa maten jag gjorde. Men så efter det så kollade vi på varandra och sa nej nu lägger vi oss. Så sov vi till kl 14:00 :) mysigt va det. Så vaknade vi och jag tog disken och sen såg vi film Och nu är älsklingen hemma och jag sitter och pluggar som en galen bäver. för jag ligger så efter med skolan för va sjuk innan lovet osv. Så jag har ett Svenskaa prov & två Turism prov & ett Fsg & service prov & ett näthandel prov & ett Datakunskaps prov. Så har jag 2st redovisningar i turism :/ UFF "! Varför ska alltid detta hända mig för ?! Men jag kan Redovisningarna och Datakunskaps provet och näthandel. Som tur e så har jag 14dagar på mig att göra detta så jag inte för IG :D Så önska mig lycka till för det lär jag behöva just nu !! Jo min mamma köpte en tröja till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0