F*** !

Hej hej !
Kom hem idag efter jag varit hos älsklingen och såg att mitt paket hadde kommit.
Blev jätte glad ! men när jag öppna så var det inte den :(
Så tänkte jag skulle öppna och lukta på den jag fick, men den lukta kille ass go lukt.
Men inget som jag kan använda... Då skickar jag mail till dom och säger jag vill byta
till den jag beställde, men då skriver dom.
Om den är i obruten förpackning går det jättebra att byta.
Fan att jag öppna den för att lukta.
Men men nu får jag ge den till min älskling och hoppas han gillar den.
Får beställa den jag ville ha när jag får pengar.
D&G 3 Skulle jag ha och den luktar så otroligt gott ( Tjejer ).
D&G 1 Fick jag och den lukta ass gott så får ge den till min älskling. ( Killar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0