Damn what a weekend

I Fredag's va jag i Smögen och jävlar vilket drag det va !
Måste dit nästa år med :) Lördag's kännde jag mig inte alls bra,
låg bara i sängen och tyckte synd om mig själv...
Idag har jag varit med älsklingen och vi har spelat bingolotto
jag fick BINGO !! blev 100kr, men visst bra ??
har nyss börjat packa lite mera, och det känns inte bra.
Kommer sakna min älskling otroligt mycket, Han ska till
Grekland och jag till Norge kommer inte se varandra på 2-3veckor.
Men det blir ju mysigt med semester :P
Imorgon ska jag och min klass spela MiniGolf kan ju blir kul.
Sen på Tisdag så är det skolavslutning.
Onsdag blir det Norge mitt kära hemland :)
Nu ska jag ta och packa mera och kolla vad jag behöver ha och inte.
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: M Lindholm

http://majalindholmss.blogg.se/2011/june/tankte-sahar.html#comment var gärna med o tävla :)

2011-06-14 @ 12:27:36
URL: http://majalindholmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0