Fredag

Då va det Fredag igen :D
Jag vaknade av att jag hade ont i min mage och hals :/
Så jag somna om istället för att dra till skolan.
Vart mycket borta från skolan men när jag inte mår bra
så kan jag inte hänga med på lektionerna. Det e svårt
att lyssna på mina lärare när jag har onte eller e trött.
Men nästa vecka så hoppas jag på att jag inte missar
något viktigt. Ska även börja att träna hårt igen, börjar
på Måndag, Lördagar och söndagar ska jag inte träna
för lördagar ska man ha kul och Söndagar bara ta det lungt.
hehe "! :D
Nu ska jag sätta på musik, ta ett varmt bad, bli lite brun,
käka frukost, fixa mig ;)
Ska på middag ikväll med hela släkten så måste ju va fräsh/snygg.
Bloggar senare :D
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0