Higher !

Hej hej !
Gud vilken dag det har varit.
Åkte ju upp till Nordby med klassen i dag för att ha lektioner där uppe.
Helt okej va det, gjordet lite shopping där uppe med :)
När jag satte mej på bussen hem så kom jag på att jag har prov i'morgon.
Uff !! min bok är i skolan men har som tur anteknat på min skoldata (Y)
När jag kom till stan så drog jag till Café kompaniet där min syster satt.
Blev en liten fika där. (Smothie med hallon smak + morotskaka)
Sen när jag kom hem så blev det att städa lite på mitt rum.
Nu sitter jag hemma i min lägenhet och funderar på om jag ska börja
på min garderob :S den är så rörlig, men jag skulle behövft det.
Har tre garderober och får inte stängt dörrarna asså ganska mycket
kläder. Hehe !! Nej en kopp kaffe/thé först så jag vaknar till sen så blir
det hög musik och fixa mina garderober ;D
Detta köpte jag ! <3
Ett par svarta skor. 399kr
Ett par Bruna skor. 350kr
Leopardbyxor från H&M, Jätte goa att ha på sig :D
TRESemmé "Protect" + TRESemmé "Extra Hold" 88kr tsm (Y)
Gick in i en affär efter jag fikat och såg detta erbjudandet.
Skydd mot håret innan man plattar + hårsprey bara 88kr.
Blev jätte glad när jag såg det. Annars kostar en 68kr eller nått.
Nu spara jag lite pengar och det känndes skönt :D
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0