Söndag <3

Hej hej !
Jag har haft en sån underbar helg, :D
Fredagen
Kom älsklingen hem till mig och vi myste och såg film med gott.
Lördagen
Vaknade vi kl 10 så lagade vi frukost kaffe/thé och satte oss på min
balkong, det va otroligt varmt och skönt. Sen fixa vi oss drog ut med
kompisar och sen så kl 18 så käkade vi pizza på stan sen hem till
älsklingen för att han skulle hämta sina saker. Sen drog vi till Daniel's
pappa, och jag har aldrig varit där så trodde det skulle bli pinsamt men
det va KUL, Gott att komma bort från Strömstad och träffa nya :)
Söndag
Vi drog hem kl 16:45 och när vi va hemma hos mig så va vi så trötta
så vi bara låg i sängen och pratade. Nu har älskling dragit hem och jag
kollar på solsidan, och funderar på om jag ska setta i lite mera hår.
Men iaf nu vet ni vad jag gjort i helgen.
Ikväll blir det bara att ta det lungt, kanske ett långt varmt bad ?
Bjuder på en bild från balen, jag och älsklingen <3
Om en vecka så har vi varit ihop ett år :D <3
Puss o kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0