Tips "D

Hej hej "!
Tänkte att jag skulle ge era några tips om kroppen, hår,ansikte.
Det ni kommer att läsa gör/använder jag själv :)
Hår

Löshår: Som ni alla vet så har jag nyss satt i exstansions från
"Rapunzel Of Sweden"
Och det sitter så bra, När dte kommer till klips så har jag ju användt
det men jag tappade hår av det, så jag börja då med att limma i hår.
Och jag har haft det nu i nästan en månad och det är fortfarande lika
fint. Så mitt tips är om ni ska ha löshår så gör som mig.
Ni kan gå in på denna sidan och kolla: http://www.rapunzelofsweden.se/
I Duschen/badkaret: När jag duschar så använder jag hår produkterna
SYOS jätte bra, flaskerna är lite dyra men dom håller länge.
"Jag använder Hårinpackning en gång i månaden" För att
håret behöver det.

Ta hand om håret på ett bra sätt: När jag har blött hår och ska
någonstans så fönar jag ju håret, men det sliter ganska mycket på
håret ska ni veta. Jag har hittat en produkt som är jätte bra, jag
använder den i håret innan jag fönar så att det inte blir tort. För att
behålla min hårfärg så använder jag samma märke.
Dessa två är mina Favoriter, dom gör så jag har kvar min hårfärg och
så att inte mitt hår blir slitet. (Y)
Ni hittar dom i hårsalonger.
När håret är tort så brukar jag platta mitt hår, Jag har plattat mitt år
sen jag gick i 7:an och jag vet vilka skydd ni ska använda innan ni plattar
,jag har haft så många. Jag använder mig av märkerna Matrix och TRESemmé

När mitt hår är platt och fint så vill jag ju ha lite volym i det, då använder
jag mig av Dust in Pulver det hittar du på te x: H&M.
när jag inte Orkar: När jag inte orkar att fixa mitt hår säg ifall jag
duscha i går så orkade jag inte i dag, Då avänder jag det bästa människan
har kommit på Dry Shampoo, sen kastar jag håret upp i en boll.
Lätt och fint (Y)
Kropp: När det kommer till kroppen så använder jag Facemask iaf
en gång i månaden. Så tvättar jag ju mitt ansikte varje dag med skrubb.
Sen så kastar jag ju på ansikskrämer (natt/dag)
Efter varje dusch jag tar så brukar jag smöra in mig med Body lotion
Så att min kropp ska vara len och inte torr.

Ansikte: När jag sminkar mig så använder jag mineralpuder (Y)
Då ser sminket naturligt ut :)
Så nu vet ni vad jag använder/tycker är bra :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0