27-11-11

Hej och godmorgon ! Hur har eran helg varit ? =) Min har varit helt super ! Vart i göteborg, Tanum, Vart med massor av härliga folk, Har druckit lite för mycket dock, men det har varit kul. Men jag är ung och får dricka varje helg om jag vill, jag är typ i den åldern då man ska supa som fan så :P haha ! Idag vaknade jag kl 10:00 Gick till konsum och köpte en STOR cola och en Corny. Sen var det hem och hoppa ner i sängen och tycka synd om sig själv i 1 timme. Efter det kom jag på att det är 1 advent idag :D Så då gick jag ner till konsum igen och köpte fraller mjölk osv... och nu står jag och syrran i köket och lagar ägg, bacon, kaffe, teé. Mys på hög nivå här ! Så nu ska det käkas sen hoppa in i duschen och sedan PLUGGA, japp plugga på en söndag när man är bakis ;) haha ! bloggar sen. puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0