Hangover

Blev göteborg igår istället för Ullared, tänkte hänga med några dit idag men har ingen jävla energi till det. Jag mår som jag förtjänar kan man säga... Nu har jag precis kommit hem och lagt mig i sängen och ska sova lite nu så jag mår bättre till kvällen. Ska på kalas idag för min halvbrors tjej ! Så det blir trevligt. Och jag kan säga att jag längtar till att få duscha ! Det är det bästa som finns när man är bakis. Men nu ska jag sova lite ! Bloggar senare, PussPuss <3

Mår skit dåligt ! Rökte igår med... inte bra ! har slutat och måste hålla mig tilldet. Det luktar ju inte gott och röken sätter sig i kläderna och dricker man och röker så för man värre bakfylla. Nej ska inte röka håller mig till snusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0