Har inte haft tid..

Hej Hej har inte haft tid att skriva 2 + 3, så här kommer det !
2 Min första riktiga kärlek och förhållande.

Min första kärlek/förhållande var nog mitt ex Daniel vi träffades i 8an och tog slut nu i slutet av sommaren.
Kärleken är nog det underbaraste som finns ! Jag tar det som det kommer nu :)

3 Mina föräldrar.

Mina föräldrar skildes när jag var 6år ganska jobbigt. sen dess har jag bara varit med min mamma. jag kan inte riktigt säga att min pappa är min pappa för han har aldrig varit där ! Min mamma finns alltid där och hon är sjukt underbar. Jag älskar hon !

Idag är det Torsdag och jag har haft praktik på BIKBOK vi fick in det nya märket och det är sjukt fina kläder ! Har även handlat lite idag inte mycket men var bara tvungen att köpa det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0