Home Sweet Home

Äntligen hemma igen i min underbara lägenhet, har ju sovit borta varje dag i typ 1-2 veckor och kan säga att det är riktigt gött att få ligga ner i min säng igen... Jag har haft ett underbart lov och tackar alla mina härliga vänner för det :) Jag har kollat mängder filmer och käkat massor av GODIS, PIZZA, KEBAB osv.. Hade tänkt att börja vara nyttig idag men kom på att jag käka kebab till frukost ;) Så får börja med träningen och det imorgon istället. Imorgon börjar skolan längtar inte så jätte mycket men slutar tidigt som tur är. Efter skolan så blir det in till stan för att fixa en grej. Ganska viktigt (Hoppas jag ej glömmer) Idag ska jag iallafall ta ett långt härligt varmt bad tända ljus och göra facemask, naglar och sån skit som vi tjejer gör för att känna oss fräscha. Sen så blir det ut på en lång promenad med hunden, är HUNDVAKT i en vecka... Sen plugga för har inlämningar som ska in på tisdag. Då vet ni det. Köss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0