Tisdag

Hej Hej ! Nu är jag äntligen hemma i min säng efter en lång dag. Detta har jag gjort idag :)
- Skolan, slutade sista lektionen med massage och det var skönt som fan !
- Middag med mami
- Plugg med Frida
- Träna med Frida sen duscha, basta vi på gymmet, ass skönt !
- Sen var det hem och kolla på Desperate
- Film med kompisar
- Och nu ligger jag i min underbara säng !
Känner att jag gjort gansak mycket idag ändå, Imorgon har jag ingen skola så jag och Frida har planerat att vi ska ut till spa hotellet och träna, Bada, Basta och sånna saker. Ta det lungt ! Blir mycket trevligt. Vi ska även käka där med så det blir en hel dag till att bara chilla och prata skit?! Nu ska iaf jag lägga mig. Vi hörs imorn ! Godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0