Life sucks sometimes but you must stay strong

Hej hå ! Kör lite uppdate från helgen tänkte jag.
Fredag -  fest
Lördag - hängde med folk och bakfyllan hann inte försvinna så börja dricka igen.. Va skit kul, hängde med massa härliga kompisar. Men så klart det balla ur i slutet det gör det ju alltid -.-
Söndag - Är bakfull. men vaknade kl 10 och började städa och så, sen va det duschen och nu ska jag laga mig en stor fet frukost och kaffe och sätta mig ner och plugga. Japp hörde ni K-E ska plugga när hon är bakfull. Låter inte som mig kan jag ju säga ! Idag ska jag bara vara hemma och kanske ha en ta hand om mig själv dag ?! får se har ju massa plugg. och festen va här igår och det luktar fylla på långa vägar så måste göra något med det också. Men får se vad jag hittar på.
Ps: ni kanske undrar varför jag aldrig lägger ut bilder längre och det är för att min kamra är snodd och mobil bilderna blir så dåliga. och jag gillar inte att lägga upp fylle bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0