Skolan

Hellu ! Sitter nu i skolan och väntar på min sista lektion... Dricker kaffe och lämnar in inlämningar (inte likt mig). Vi tog även skolfotto idag, vet inte hur det blev men blev säkert bra. Efter skolan så ska jag upp till Nordby för att praktisera på BikBok. Ska vara med när Whitney port kommer med sina nya kläder/skor. Kommer bli jätte spännande och roligt. Startar kl 18:00 så missa inte det !

Så här har veckan varit !
Måndag - Skola + renoverade lite i lägenheten
Tisdag - Skola + tattuerade mig :O
Onsdag - skola + praktik
Torsdag - praktik + plugga
Fredag - praktik + mys kväll med dom bästa tjejerna
Lördag -  Ska kanske fira mig fyller ju år 12 oktober
Söndag - Ta det lungt kanske plugga lite
Bild för 1 år sedan skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0