...

Hej Hej ! :D
Slutade skolan kl 11:30 idag, jätte härligt ! Sen gick jag hem och kommer ni ihåg att jag pratade om att jag hade en böll bak på huvudet ? jo efter 2 timmar med 1Liter matolja så fick vi nästan ut den. Men tillslut så kom vi på att det var bara att klippa, så nu sitter jag här hemma och är flint bak på huvudet (Y) INTE KUL !! Men jag skrattar som bara den. Sitter och beställer löshår nu från www.rapunzelofsweden.se Blir att köpa clips nu för efter jag fick denna böllen bak på huvudet och har klippt av typ allt hår så vill jag nog nu använda clips igen. Bli mörkbrunt denna gången :)
Lite bilder ! :)
Här ser du hur det gick till på de 2 timmarna !
Så långt till så kort (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0