Hangover

Hej hej !! Gårdagen va så jävla lyckad, hade skit kul med massa härliga folk. Men jag mår ju som jag förtjänar blev lite mycket av det goda men va en jätte härlig kväll. Idag har jag käkat massor av mat !! Ni vet när man är bakfull är man ju sugen på verkligen allt ! Så idag har jag tryckt i mig pommes, pizza och nu innan jag ska lägga mig ha jag tryckt i mig soppa som var 10portioner, så nu är jag nöjd ! haha. Det är Lördag idag och tro det eller ej jag dricker inte utan jag ligger i min säng ser på film och har massa tända ljus. Fore ever alone ! men men har det så mysigt så. Nu ska jag fortsätta och se på film, Puss GodNatt :D

Victoria silvstedt - Saturday Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0