Torsdag

Hellu ! Är helt slut efter denna dagen... Började med Praktiken idag på BikBok jätte roligt, var klar med den vid 4 sen så var det att hoppa på bussen in till stan för att träffa Kaj & jocke sen var det roadtripp ut på landet trodde dom skulle släppa av mig i en skog eller något ! Sen så var jag på ett härligt boxing pass kl 7-8 och fy f*n det kommer jag känna av imorgon... Sen så kom jag Frida Carro Kaj på en galen ideé att gå på bio då va det att strässa med tvätten som skulle upp i lägenheten (har tvätt stuga i källaren) sen åka till Bion vi kollade på Försvunnen. INTE BRA ! Och nu är jag hemma. Så nu säger jag GodNatt ! :) Praktik imorgon !! Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0