Svar !

Favorit Disney film? - Lejonkungen
Favorit godis? - Lakris
Snyggast killen? - Chace Crawford

Favorit sport? - Dans
Är du oskuld? - Nej
Vikt? Längd? - 54 kg, ca 160
Piercing/tatuering? - Har en tatuering på min rumpa (nyckelpiga) piercingar naveln, övreläppen.
Favorit klädbutik? - BikBok
Bh storlek? - 75 B
Singel? - JA
Något du hatar hos personer? - Jag hatar när folk ger ett fake smile.
Hur mång "serösa" förhållanden har du haft? - Jag har haft 1 seriöst förhållande.
Skostorlek? - 36
Nyårslöfte? - Sluta röka, men kan feströka. Bättra mig i skolan.
När förlorade du oskulden? - När jag var 15år.
Hej ! Kan du beskriva hur du är som person. Och lite om ditt liv? t ex. vad gör du för något om dagarna ? - Jag är barnslig och älskar att vara med min kompisar som får mig att skratta. Min familj är något jag aldrig kommer att prata om här. Jag går i skolan är med vänner, jag har ett vanligt liv ! precis som ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0